Biovit.

Područje: Grafički dizajn

Zadatak: Dizajn i razvoj vizualnog identiteta

Klijent: Biovit

O klijentu.

Biovit je tvrtka koja se bavi distribucijom proizvoda svjetski poznatih proizvođača za medicinu, laboratorijsku dijagnostiku, industriju i znanstveno-istraživačke ustanove. Osim same distribucije, pružaju servisnu i tehničku podršku te učinkovita logistička rješenja prilagođena potrebama svojih klijenata.

Zadatak.

Za Biovit smo odradili rebrendiranje koje ističe njihovu profesionalnost i pouzdanost. Paleta boja u kombinaciji s geometrijskim oblicima stvara upečatljiv izgled, dok posebno razvijena tipografija donosi moderni dojam. Dizajn smo prilagodili svim vrstama medija, od digitalnih platformi do promotivnih materijala, čime smo osigurali konzistentan i prepoznatljiv vizualni jezik koji efektivno komunicira temeljne vrijednosti tvrtke.

Prije

Kasnije

Preciznost kroz
geometriju

Minimalistička, ali snažna upotreba geometrije omogućava prepoznatljivost i jednostavnost, čime se ističe stabilnost i jasnoća brenda. Geometrija nije samo estetski element, već nosi i simboličku vrijednost koja odražava temeljne vrijednosti tvrtke.

Tipografska
jasnoća

Za tipografiju su odabrani fontovi Anek Latin i Roboto, koji stvaraju balans između modernog i profesionalnog. Anek Latin, svestran i elegantan, koristi se za naslove, dok Roboto osigurava čitljivost i funkcionalnost u tekstualnim dijelovima. Ova kombinacija omogućuje jasnoću, konzistentnost i suvremen izgled, čineći komunikaciju brenda prepoznatljivom i ugodnom za čitanje.

Snažne boje, snažna poruka

Kombinacija tamnih i svijetlih tonova, uz kontrastni akcent zelene, omogućava stvaranje vizualne ravnoteže i snage. Ove boje nisu samo estetski odabrane, već služe kao alat za jačanje poruke brenda, stvarajući prepoznatljivost i dugotrajan dojam.

RGB  8 / 50 / 60
CMYK  91 / 65 / 56 / 55
HEX  08323C

RGB  9 / 76 / 62
CMYK  88 / 45 / 73 / 44
HEX  094C3E

RGB  144 / 216 / 88
CMYK  46 / 0 / 85 / 0
HEX  90D858

RGB  243 / 245 / 242
CMYK  3 / 2 / 4 / 0
HEX  F3F5F2

Snaga
identiteta

Stvaranje novog identiteta za Biovit temeljilo se na razumijevanju njihove ključne misije – povezivanje kvalitete i pouzdanosti. Svaki element dizajna, od prilagođene tipografije do pažljivo odabrane palete boja, osmišljen je kako bi reflektirao profesionalnost i osigurao prepoznatljivost u različitim medijima. Ova kombinacija dizajna i funkcionalnosti omogućava Biovitu da svoju poruku prenese jasno i snažno, ostavljajući trajan dojam na svoje klijente.

Vrijeme je za nešto novo?

Javite nam se  ↓  čekamo Vas!

Prilagođeni Kursor
Vidi